Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Balikobot
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Balikobot
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Balikobot
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
Next-Generation

Nová éra HR

Viac dát, menej rozhodovania. Digitalizácia a automatizácia procesov, AI asistent a inteligentné odporúčania na jednom mieste.

All-in-one riešenie
All-in-one riešenie

Namiesto chaosu poriadok. Pokrytie celej zamestnaneckej cesty prehľadne a komplexne.

AI-First
AI-First

Inteligentná pravá ruka HR manažéra. Až 90% rutinných úloh urobí za vás.

People analytics
People analytics

Efektívne riadenie tímu na základe objektívnych dát. Grafy, trendy, porovnanie.

Inteligentné odporúčanie
Inteligentné odporúčanie

Riešenie problémov a spracovanie výsledkov rýchlo, objektívne a bez emócií. Pretože dáta hovoria jasne.

Vyskúšajte Sloneek na 14 dní ZDARMA

Porovnanie funkcií: Sloneek X BambooHR

Evidencia pracovníkov Sloneek BambooHR
Databáza zamestnancov Does contain Does contain
Pracovný čas zamestnancov Veľmi dôležité, ak chcete vypočítať, koľko hodín by mal zamestnanec odpracovať v danom mesiaci. Kľúč v češtine, kde sa fond dovoleniek počíta v hodinách. Does contain Doesn't contain
Prispôsobiteľné používateľské pole Pomocou vlastného poľa používateľa môžete zaznamenať akýkoľvek atribút používateľa/zamestnanca, ktorý môžete potrebovať, napríklad "veľkosť trička", ak poskytujete svojim ľuďom oblečenie alebo marketingový tovar. Does contain Doesn't contain
Prispôsobiteľné používateľské štítky Používanie vlastných značiek na segmentáciu zostáv, používateľských zostáv atď. Ako príklad môžete chcieť vygenerovať správu o návštevnosti len pre ľudí s označením "Externý". Does contain Doesn't contain
Jazyk v aplikácii Stále sa rozširujúci zoznam podporovaných jazykov umožňuje každému používateľovi vybrať si preferovaný jazyk aplikácií a oznámení. Does contain Doesn't contain
Lokalita výkonu práce Does contain Does contain
Stravovanie Does contain Does contain
Záznamy o vývoji základných miezd Does contain Does contain
Monitorovanie nálady zamestnancov Does contain Doesn't contain
Pripomienky Does contain Does contain
Vlastné pripomienky Does contain Does contain
Automatizácia procesov: zoznamy úloh Sloneek BambooHR
Tasky Does contain Doesn't contain
Kontrolné zoznamy pre vstup na palubu Does contain Does contain
Kontrolné zoznamy na vyraďovanie Does contain Does contain
Prispôsobiteľné kontrolné zoznamy Umožňuje manažérom ľudských zdrojov vytvárať kontrolné zoznamy nielen pre vopred definované procesy, ako je nástup a výstup, ale aj pre ďalšie a/alebo ad-hoc udalosti, ako je certifikácia, školenie, disciplinárne procesy atď. Does contain Doesn't contain
Zobraziť KANBAN Does contain Doesn't contain
Prispôsobiteľné upozornenia Doesn't contain Does contain
Dochádzkový systém a sledovanie času Sloneek BambooHR
Zadávanie pracovnej dochádzky Does contain Does contain
Geolokácia GPS Does contain Doesn't contain
Dochádzkový terminál Spolu s geolokalizáciou poskytujeme vynikajúce možnosti registrácie návštevnosti. Príchody a odchody sa registrujú na vopred definovaných miestach (kancelárie, sklady, vlastné objekty...) a možno ich registrovať viacerými spôsobmi, napríklad prostredníctvom webovej aplikácie, mobilnej aplikácie a hardvérového terminálu s dotykovou obrazovkou a čítačkou bezkontaktných kariet. Does contain Doesn't contain
Sledovanie aktivity Does contain Does contain
Time tracking Možné prostredníctvom prídavného modulu Does contain Doesn't contain
Plánovanie práce Poskytujeme prostriedky na jednoduché plánovanie zmien pomocou zobrazenia časovej osi. Does contain Doesn't contain
Hodinová sadzba pracovníkov Does contain Doesn't contain
Manažment absencií Sloneek BambooHR
Riadenie absencií Does contain Does contain
Tímový kalendár absencií Členovia tímu a ich manažéri majú spoločný kalendár svojich neprítomností, dochádzky a aktivít. Každú udalosť môžu komentovať, pridávať prílohy a dokonca spomenúť ktoréhokoľvek člena tímu, aby ho na udalosť upozornili. Does contain Doesn't contain
Kalendár štátnych sviatkov v jednotlivých krajinách Spoločnosti, ktoré sa nachádzajú vo viac ako jednej krajine, musia mať možnosť konfigurovať dovolenky na úrovni používateľa. Does contain Doesn't contain
Schvaľovací workflow Does contain Does contain
Dokumenty Sloneek BambooHR
Elektronické podpisovanie dokumentov Does contain Does contain
Podpisovanie dokumentov externých subjektov Povoľujeme scenáre, ako je podpísanie NDA s niekým, kto ešte nie je používateľom Sloneeku. Zvyčajne sa to robí vo fáze náboru a pred nástupom do zamestnania. Does contain Doesn't contain
Zručnosti a výkon Sloneek BambooHR
KPI a OKR Pre BambooHR možné prostredníctvom integrácie Does contain Does contain
Prispôsobiteľné hodnotiace dotazníky Pre BambooHR možné prostredníctvom integrácie Does contain Doesn't contain
Skills management Does contain Doesn't contain
Sebahodnotenie/hodnotenie manažmentu Does contain Does contain
Reporting Sloneek BambooHR
Hlásenia o ľudských zdrojoch Does contain Does contain
Podklady pre fakturáciu Does contain Does contain
Angažovanosť: angažovanosť zamestnancov Sloneek BambooHR
Zapojenie zamestnancov Does contain Does contain
Schránka dôvery Does contain Doesn't contain
Žiadosti Doesn't contain Does contain
ATS Sloneek BambooHR
Talent pool Does contain Does contain
Prispôsobiteľný portál spoločnosti Does contain Does contain
Prispôsobiteľné fázy náboru Does contain Does contain
Zdieľanie na kariérnych portáloch Doesn't contain Does contain
Hlásenie ATS Doesn't contain Does contain
Evidencia pracovného vybavenia a majetku spoločnosti Sloneek BambooHR
Správa majetku a história Does contain Doesn't contain
Prevodovka & el. podpis pracovných pomôcok Máme oveľa lepší nástroj na celý proces presunu prevádzkových zdrojov. Máme kompletný detail každého prostriedku, kompletný odovzdávací protokol, ktorý je podpísaný zamestnancom, prostriedok má kompletnú históriu vrátane fotogalérie a všetkých odovzdávacích protokolov. Does contain Doesn't contain
Prenosové protokoly Does contain Doesn't contain
Integrácia Sloneek BambooHR
Google Does contain Does contain
MS365 Does contain Doesn't contain
IceWarp Does contain Doesn't contain
Slack Does contain Does contain
Helios Does contain Doesn't contain
Jira Does contain Doesn't contain
A niečo navyše Sloneek BambooHR
Holdingová štruktúra Nástroje pre medzinárodné a plne vzdialené hybridné tímy Does contain Doesn't contain
Firemný chat Does contain Doesn't contain
Mobilné rozhranie Does contain Does contain
Referencie našich klientov

Prečo HR manažéri používajú Sloneek?

Šárka R.
07.03.2023
Everything from HR in one place

It may sound like a cliché, but I value a friendly environment. This HR system is not about control of workers and their working time but, above all, about the cooperation of teams, users and managers.

Kathy K.
08.01.2024
Excellent HR system

We are extremely satisfied with the Sloneek personnel system. It innovatively streamlines work and bureaucracy, and whenever needed, the consultant is always willing to help with anything.

Martin B.
25.09.2023
Jednoduchosť a jasnosť!

It's easy, clear, includes personal information, and offers good support. Overall, it excels in clarity, simplicity, interconnectivity, and the ability to customize various settings.

Lenka F.
03.07.2023
Overall a very positive experience

Clear and intuitive design, easy to use, the main features why we are using it (HR employee tracking, vacations, business trips, etc) work well. There is also the possibility to give suggestions and feedback.

Veronika G.
31.10.2023
Our experience is positive

I would like to pick up communication and willingness to advise. We consider the well-developed API, clear application and web server to be a great advantage.

Denis D.
10.03.2023
Sloneek is great HR Solution!

Sloneek's has user-friendly interface and powerful features! You can easily track employee time off, manage performance reviews, and keep all of your important HR documents in one place.

Jan K.
29.04.2023
The best tool for HR ever

We have been searching for a tool to efficiently manage HR-related tasks and associated data for quite some time. Previous platforms I've worked with were only able to store data digitally.

Lucie B.
29.06.2023
HR tool that grows with you

I'm thrilled with their excellent technical and client support, along with their continuous efforts to enhance the tool, showing their commitment to an exceptional user experience.

Sona S.
28.08.2023
Time saver for the whole HR!

Sloneek has made a remarkable impact on our company, helping to remove the major HR pain points with no time. It has user-friendly interface and intuitive design made the transition for all users very smooth!

Diogo S.
31.10.2023
Awesome EU based HR System

It's a very user friendly system, which was very easy to implement - it took us a few hours and everything was up and running. We use Sloneek for HR records, documentation, timesheets, PTO.

Zuzana L.
09.01.2024
Sloneek helps us with daily agenda

Manage employee life-cycle, store contracts, amendments, and work tools in one place, eliminating 20 different Excel sheets. Ideal for HR/back office organization. Worth trying for a clean-up.

Anna C.
25.09.2023
Superbly flexible HR tool

The tool is flexible and customizable, offering intuitive operation and quick familiarity. Its Slack hook for absence management, which notifies who's in the office, is especially appreciated.

Šárka R.
07.03.2023
Everything from HR in one place

It may sound like a cliché, but I value a friendly environment. This HR system is not about control of workers and their working time but, above all, about the cooperation of teams, users and managers.

Kathy K.
08.01.2024
Excellent HR system

We are extremely satisfied with the Sloneek personnel system. It innovatively streamlines work and bureaucracy, and whenever needed, the consultant is always willing to help with anything.

Martin B.
25.09.2023
Jednoduchosť a jasnosť!

It's easy, clear, includes personal information, and offers good support. Overall, it excels in clarity, simplicity, interconnectivity, and the ability to customize various settings.

Lenka F.
03.07.2023
Overall a very positive experience

Clear and intuitive design, easy to use, the main features why we are using it (HR employee tracking, vacations, business trips, etc) work well. There is also the possibility to give suggestions and feedback.

Veronika G.
31.10.2023
Our experience is positive

I would like to pick up communication and willingness to advise. We consider the well-developed API, clear application and web server to be a great advantage.

Denis D.
10.03.2023
Sloneek is great HR Solution!

Sloneek's has user-friendly interface and powerful features! You can easily track employee time off, manage performance reviews, and keep all of your important HR documents in one place.

Jan K.
29.04.2023
The best tool for HR ever

We have been searching for a tool to efficiently manage HR-related tasks and associated data for quite some time. Previous platforms I've worked with were only able to store data digitally.

Lucie B.
29.06.2023
HR tool that grows with you

I'm thrilled with their excellent technical and client support, along with their continuous efforts to enhance the tool, showing their commitment to an exceptional user experience.

Sona S.
28.08.2023
Time saver for the whole HR!

Sloneek has made a remarkable impact on our company, helping to remove the major HR pain points with no time. It has user-friendly interface and intuitive design made the transition for all users very smooth!

Diogo S.
31.10.2023
Awesome EU based HR System

It's a very user friendly system, which was very easy to implement - it took us a few hours and everything was up and running. We use Sloneek for HR records, documentation, timesheets, PTO.

Zuzana L.
09.01.2024
Sloneek helps us with daily agenda

Manage employee life-cycle, store contracts, amendments, and work tools in one place, eliminating 20 different Excel sheets. Ideal for HR/back office organization. Worth trying for a clean-up.

Anna C.
25.09.2023
Superbly flexible HR tool

The tool is flexible and customizable, offering intuitive operation and quick familiarity. Its Slack hook for absence management, which notifies who's in the office, is especially appreciated.

Bedřich S.
26.07.2023
Sloneek makes us happy at work!

This user-friendly platform offers an intuitive and enjoyable UX. Its mobile app accessibility and language options enhance user experience, making it highly appreciated.

Marta K.
22.06.2023
Friendly HR system

I've never seen a better HR system dashboard; it instantly displays essential daily info about employees. The mobile app is great, allowing immediate absence entry without needing a computer.

Andrea O.
29.03.2023
Great job Sloneek!🐘

I'm highly satisfied with Sloneek's customer approach. Its Czechoslovak roots are commendable. Navigation within Sloneek is simple and intuitive. The team's quick response to errors and evident continuous development of the tool is impressive.

Alice H.
06.03.2023
Sloneek is driver of HR transformation

This HR administration tool greatly aids HR professionals in evolving from administrative roles to strategic partners, supporting the entire employee lifecycle including recruitment, onboarding, adaptation, engagement, development, and offboarding.

Jana P.
29.03.2023
User friendly and improving HRis

The platform features modules for comprehensive HR needs with a user-friendly, clear interface. It offers rapid customer support, always available to help, and is priced ideally for small businesses, startups, and NGOs.

Ondřej S.
18.04.2023
Sloneek helps us to manage HR data

In today's dynamic business world, a robust HR system is crucial. Sloneek, an all-in-one HR solution for startups to large firms, streamlines workforce management. This modern system offers comprehensive features, enhancing efficiency and saving hours weekly in HR tasks.

Tomáš P.
27.03.2023
Manage people, not your software

Sloneek stands out as a versatile HR platform suitable for both startups and large enterprises. It simplifies the management of workforce journeys, offers a range of features, and significantly cuts down on weekly HR process time.

Xenie O.
08.03.2023
Top all-in-one HR app

Sloneek, a cutting-edge HR software solution, streamlines business operations by seamlessly monitoring employee work hours, tracking absences, and efficiently managing asset allocation through a user-friendly centralized platform, revolutionizing how businesses manage their workforce.

Klaudia T.
22.06.2023
Simple & effective Time Tracking tool

The platform is exceptionally user-friendly and effortless to navigate, making it accessible directly from your smartphone. Furthermore, the dedicated support team has gained a stellar reputation for their swift resolution of any issues, guaranteeing a seamless and hassle-free user experience.

Marek N.
28.03.2023
Very helpful software!

Sloneek is Innovative, simple and easy to use HR solution and by mi own experience its ideal tool for companies starting digitalization of their HR processes and also for upgrades from the obsolete systems. Excellent client service!

Jiri V.
13.04.2023
Great HR tool

Discover our incredibly user-friendly and feature-rich HR software, designed to meet the needs of companies of any size. With its intuitive interface and robust functionality, it streamlines HR processes and offers great customer support to ensure your organization's success.

Jitka Z.
15.03.2023
Great experience with Sloneek

Our HR software offers fantastic, fast support, constant improvements, easy employee use, and customizable features to fit your needs and cover all necessary employee data, including the option for custom boxes.

Bedřich S.
26.07.2023
Sloneek makes us happy at work!

This user-friendly platform offers an intuitive and enjoyable UX. Its mobile app accessibility and language options enhance user experience, making it highly appreciated.

Marta K.
22.06.2023
Friendly HR system

I've never seen a better HR system dashboard; it instantly displays essential daily info about employees. The mobile app is great, allowing immediate absence entry without needing a computer.

Andrea O.
29.03.2023
Great job Sloneek!🐘

I'm highly satisfied with Sloneek's customer approach. Its Czechoslovak roots are commendable. Navigation within Sloneek is simple and intuitive. The team's quick response to errors and evident continuous development of the tool is impressive.

Alice H.
06.03.2023
Sloneek is driver of HR transformation

This HR administration tool greatly aids HR professionals in evolving from administrative roles to strategic partners, supporting the entire employee lifecycle including recruitment, onboarding, adaptation, engagement, development, and offboarding.

Jana P.
29.03.2023
User friendly and improving HRis

The platform features modules for comprehensive HR needs with a user-friendly, clear interface. It offers rapid customer support, always available to help, and is priced ideally for small businesses, startups, and NGOs.

Ondřej S.
18.04.2023
Sloneek helps us to manage HR data

In today's dynamic business world, a robust HR system is crucial. Sloneek, an all-in-one HR solution for startups to large firms, streamlines workforce management. This modern system offers comprehensive features, enhancing efficiency and saving hours weekly in HR tasks.

Tomáš P.
27.03.2023
Manage people, not your software

Sloneek stands out as a versatile HR platform suitable for both startups and large enterprises. It simplifies the management of workforce journeys, offers a range of features, and significantly cuts down on weekly HR process time.

Xenie O.
08.03.2023
Top all-in-one HR app

Sloneek, a cutting-edge HR software solution, streamlines business operations by seamlessly monitoring employee work hours, tracking absences, and efficiently managing asset allocation through a user-friendly centralized platform, revolutionizing how businesses manage their workforce.

Klaudia T.
22.06.2023
Simple & effective Time Tracking tool

The platform is exceptionally user-friendly and effortless to navigate, making it accessible directly from your smartphone. Furthermore, the dedicated support team has gained a stellar reputation for their swift resolution of any issues, guaranteeing a seamless and hassle-free user experience.

Marek N.
28.03.2023
Very helpful software!

Sloneek is Innovative, simple and easy to use HR solution and by mi own experience its ideal tool for companies starting digitalization of their HR processes and also for upgrades from the obsolete systems. Excellent client service!

Jiri V.
13.04.2023
Great HR tool

Discover our incredibly user-friendly and feature-rich HR software, designed to meet the needs of companies of any size. With its intuitive interface and robust functionality, it streamlines HR processes and offers great customer support to ensure your organization's success.

Jitka Z.
15.03.2023
Great experience with Sloneek

Our HR software offers fantastic, fast support, constant improvements, easy employee use, and customizable features to fit your needs and cover all necessary employee data, including the option for custom boxes.

Prehľad všetkých funkcií

Core HR
emloyee-records Evidencia zamestnancov
documents-e-sign Dokumenty & el. podpis
asset-management Pracovné pomôcky
Outline Prieskumy AI
engagement Engagement
organisational-chart Organizačná štruktúra
Group-34061-1 HR automatizácia
whistleblowing Whistleblowing
holding-structure Holdingová štruktúra
Time management
time-tracking-timesheets Aktivity & Time Tracking
time-off Absence management
atendance-system Dochádzkový systém
clients-project Klienti a projekty
Performance management People analytics
Nábor & onboarding
recruiting Nábor zamestnancov (ATS)
Preboarding Preboarding
onboarding Onboarding
onboarding-1 Offboarding
Podklady pre mzdy Mobilná aplikácie Integrácia

Evidencia zamestnancov

essential
Zamestnanecká zložka
Typ spolupráce, úväzku
Lokalita výkonu práce
História používateľa
Organizačná štruktúra
Evidencia finančných podmienok
Nastaviteľné pole používateľa
Webový a mobilný adresár používateľov
Pripomienky udalostí

Dokumenty & el. podpis

essential
Elektronický podpis dokumentov (eIDAS ready)
Generovanie šablón dokumentov (AI)
Potvrdenie čítania dokumentov
Ukladanie firemných dokumentov
Šifrované ukladanie dokumentov zamestnancov

Pracovné pomôcky

professional
Prevzatie a odovzdanie pomôcky el. podpisom
Generovanie odovzdávacích protokolov
Prehľad stavu a umiestnenie pomôcok
Detailná karta pomôcky
Vlastné pole pomôcok
Kategorizácia pomôcok

Prieskumy AI

professional
Vytváranie prieskumov
Jednoduché úpravy
AI generovanie prieskumov na mieru
Vizualizácia údajov
AI zhrnutie a vyhodnotenie výsledkov
Dotazník NPS s výpočtom výsledkov
Export do csv, svg, png

Engagement

professional
Firemná nástenka
Oznámenia a Kudos
Zamestnanecké prieskumy
Prieskum spokojnosti NPS
Wiki spoločnosti

Organizačná štruktúra

essential
Strom tímov
Zostavenie tímov
Priradenie tímových rolí
Popisy tímov
Drag & Drop úprava

HR automatizácia

professional
Tvorba checklistov (onboarding, offboarding)
Individualizované úlohy
KANBAN, tabuľkové a kalendárové riadenie úloh
Pripomienky termínov
Vytváranie checklistov (AI)
Generovanie pracovných inzerátov a ponúk (AI)
Vytváranie KPI, OKR, hodnotiacich dotazníkov (AI)
Generovanie šablón dokumentov (AI)

Whistleblowing

essential
Nástroj na anonymné hlásenie udalostí
Možnosť pridať rolu ombudsmana
Vkladanie textových správ a obrázkov
Oznamovateľ môže zistiť, kto je príjemcom správy
Oznámenie o vložení novej správy

Holdingová štruktúra

enterprise
Materské a dcérske spoločnosti
Lokálna jazyková mutácia aj sviatky
Zloženie medzinárodného tímu
Prehľadné ovládanie administrátormi

Aktivity & Time Tracking

essential
Časové hárky (aj ručne spracované)
Plánovanie služobných ciest
Dôkaz domácej kancelárie
Schvaľovanie aktivít
Tímové prehľady
Mobilné sledovanie času
Flexibilné nastavenie udalostí aktivity
Hodinová nákladová a fakturačná cena
Vykazovanie na projekty a klientov
Poznámky, prílohy, komentáre aktivít
Komplexné podklady pre fakturáciu zákazníkom

Absence management

essential
Fond pracovného času
Prehľad absencií v kalendári
Flexibilne nastaviteľné udalosti absencií
Schvaľovanie absencií
Možnosť príloh a komentovanie u absencií
Detailný reporting
Mobilný manažment absencií

Dochádzkový systém

essential
Zadávanie príchodov a odchodov
Tímový kalendár dochádzky
Dochádzkový terminál
Geolokácia GPS
Export dochádzky do programu Excel
Detailný reporting vrátane salda

Klienti a projekty

professional
Riadenie projektov a časové hlásenia
Intuitívne zaznamenávanie činnosti
Mnoho nastaviteľných parametrov
Vykazovanie pracovných výkazov a fakturačných dokladov
Rýchle súčty nahlásených prác
Hodinová a nákladová fakturácia
Viacúrovňové filtrovanie
Vlastná konfigurácia tabuliek
Záznam z mobilnej aplikácie

People analytics

professional
Základné HR metriky
Životný cyklus používateľov
Metriky náboru
Operatíva (dokumenty, pomôcky)
Kompetencie (Skilly)
Performance
Pracovná záťaž
Analytika AI

Performance management

professional
Zručnosti / kompetencie
Hodnotenie
OKRS A KPIS
Hodnotiace dotazníky
Vzdelávacie plány

Nábor zamestnancov (ATS)

professional
Register žiadateľov
Správa uchádzačov
Nastavenie fáz náboru
Inzertný portál
Komunikácia nad kandidátmi
Talent pool

Preboarding

professional
Preboardingový balíček
Rýchla príprava šablóny
Automatické vypĺňanie údajov
Generovanie otázok pomocou AI
Uvítací balíček na prvý deň v práci

Onboarding

professional
Šablóny pre onboarding
Záznamy osobných a pracovných údajov
Správa pracovného vybavenia a majetku spoločnosti
Evidencia a elektronické podpisovanie dokumentov
Stanovenie pracovného času a typov neprítomností

Offboarding

professional
Šablóny pre offboarding
Ukončenie pracovného pomeru a odchod zo zamestnania
Odovzdanie všetkých pomôcok a kontrola stavu
Podpis výstupných dokumentov

Mobilná aplikácie

essential
Účasť na telefonických hovoroch
Mobilné sledovanie času
Telefonické zadávanie a schvaľovanie neprítomností
Podpisovanie dokumentov v telefóne
Mobilný kalendár aktivít, absencií a dochádzky
Reporty používateľov v telefóne

Integrácia

essential
Synchronizácia neprítomnosti Google
MS 365 synchronizácia neprítomností
Synchronizácia neprítomností v systéme IceWarp
Slack: správy o absenciách, sledovaní času a dochádzke
Integrácia aktivít s Jirou
Otvorené API
Jednotné prihlásenie OKTA

Reporting

essential
Podkladové dokumenty pre mzdy a fakturáciu
Výkaz pracovného času
Reporty dochádzky a absencií
Vlastná konfigurácia reportov
Grafické zobrazenie dát
Export do xls a csv

Podklady pre mzdy

essential
Spracovanie miezd podľa činností: interná a externá fakturácia
Prehľad hodín odpracovaných na činnostiach
Sledovanie interných a externých nákladov
Účtovníci môžu priamo sťahovať výkazy
Sledovanie neprítomnosti a podávanie správ na účely presnej fakturácie
Zasielanie informácií zamestnancom o stave dovolenky
Minimalizácia rizika nedodržania požiadaviek na dochádzku
Definícia pracovného času podľa pozície a druhu práce
Monitorovanie skutočne odpracovaných hodín
Sme tu pre vás

Môžeme vám pomôcť?

Naši experti zodpovedia otázky, ukážu vám Sloneek a  pomôžu modernizovať vaše HR.

  • Špičkový onboarding
  • Predstavenie všetkých funkcionalít
  • Prezentácia a ponuka vášmu HR na mieru
  • Odpovieme na všetky otázky
Group 1469
image 70
image 69
image 55

Zanechajte nám kontakt, ozveme sa vám.

Na čo sa najčastejšie pýtate

Naozaj nemusím hneď vložiť kartu?

Naozaj nemusíte. Máte 14 dní na vyskúšanie. Až keď sa rozhodnete pokračovať, systém Vás ku vloženiu karty navedie.

Dostanem za platbu faktúru?

Samozrejme. A faktúra bude obsahovať informácie, ktoré ste zadali vo fakturačných údajoch v Nastaveniach (Nastavenia / Firma).

Čo znamená platba za “aktívneho užívateľa”?

Samozrejme. A na faktúre budú také údaje, ktoré vložíte do fakturačných údajov v Nastavení (Nastavenie / Spoločnosť). Ide o mesačnú platbu za všetkých užívateľov, ktorí boli v aplikácii aktivovaní a môžu sa do Sloneeka prihlásiť. Za neaktívnych užívateľov nič neplatíte, no aj napriek tomu máte ich dáta v aplikácii uchované.

Môžem meniť z mesiaca na mesiac jednotlivé platobné plány?

Áno, znižovanie a zvyšovanie počtu funkcionalít zmenou cenového balíčka možné je.