Záznamy o zamestnancoch
Záznamy o zamestnancoch pozostávajú z informácií o zamestnancoch organizácie.
Administratíva zamestnancov je základom personálnej správy a personálneho systému v organizácii. Nie je to len o ľudských zdrojoch, je to aj dôležitý zdroj pre riadenie a plánovanie ľudí v organizácii. Zamestnávatelia (spoločnosti, organizácie) musia uchovávať informácie o svojich zamestnancoch, aby splnili legislatívne požiadavky a mohli efektívne riadiť svoju pracovnú silu. Základné informácie o zamestnancoch sú stanovené vnútroštátnymi právnymi predpismi, zvyčajne v súlade s odvetvím zamestnávateľa (napr. rizikové pracoviská vyžadujú širší rozsah informácií o zamestnancoch).
Personálny spis zamestnanca je základný dokument, ktorý obsahuje základné, kontaktné a osobné údaje, informácie o osobnom rozvoji zamestnancov, pracovné zmluvy a ďalšie prevádzkové informácie potrebné pre činnosť organizácie.
Evidencia zamestnancov je kľúčovou prevádzkovou evidenciou, pretože obsahuje dôležité informácie o zamestnancoch a ich vzťahu k organizácii. Je úzko prepojený so mzdovým systémom, pre ktorý je základom pre výpočet miezd (výkazy práce, dochádzka, dovolenka atď.). Je tiež úzko prepojený s ERP (Enterprise Resource Planning – plánovanie podnikových zdrojov), pretože mnoho rôznych zdrojov a podnikových aktív (majetok, projekty, pracovné nástroje, vybavenie, riziká, procesy, oprávnenia, právomoci, zodpovednosti a iné osoby v organizácii) je prepojených so zamestnancami.
Vo väčších organizáciách je potrebné prepojiť záznamy o zamestnancoch s organizačnou štruktúrou, čo znamená zaradenie konkrétnych ľudí na konkrétne pracovné miesta.
Sme tu pre vás
Môžeme vám pomôcť?
Naši odborníci vám odpovedia na všetky otázky, prevedú vás systémom Sloneek a pomôžu vám transformovať vaše HR na moderné komplexné riešenie.
- Špičkový onboarding
- Predstavenie všetkých funkcionalít
- Prezentácia a ponuka vášmu HR na mieru
- Odpovieme na všetky otázky