Startupy
Na trhu sme už niekoľko rokov, ale stále si zachovávame svojho startupového ducha. Sme transparentní, máme jednoduchú hierarchiu riadenia, evidujeme a zaoberáme sa len tým, čo nám skutočne pomáha alebo čo vyžadujú právne predpisy.
- 14 dní zadarmo
- Bez platobnej karty
Či už prevádzkujete modernú kaviareň alebo ste technologická spoločnosť, Sloneek vám poskytne presne to, čo potrebujete, za rozumnú cenu a v krásnom grafickom dizajne.
Evidencia pracovného času
Potrebujete mať jednoduchý prehľad o odpracovanom čase kmeňových zamestnancov, aby ste mali prehľad o mzdách a prípadných kontrolách zo strany úradov. Sloneek automaticky generuje časový rozvrh na základe nastaveného pracovného času každého zamestnanca a jeho schválených neprítomností.
Poriadok v administratíve
Určite používate veľa cloudových služieb, úložísk a nástrojov na spoluprácu. My tiež. Napriek tomu sme zistili, že na trhu nie je veľa nástrojov, ktoré by nám pomohli udržiavať poriadok v našich záväzných dokumentoch a pracovných nástrojoch. Preto sme vyvinuli moduly Pomocník a Dokumenty. Vďaka nim presne viete, kto podpísal a nepodpísal ktorý dokument, ktorí zamestnanci majú pridelené pracovné pomôcky a v akom sú stave.
Time tracking
Ak pracujete aj s externými pracovníkmi, potrebujete jednoduchý nástroj, ktorý im umožní zaznamenávať čas, ktorý im preplatíte. To všetko za zlomok ceny porovnateľných zahraničných riešení. Ak potrebujete exportovať udalosti do iného systému, máme dobre popísané rozhranie API, ktoré to uľahčuje. To isté platí aj pre zadávanie nahlásených prác.
Plánovanie zmien
Možno máte núdzový stav alebo všeobecne potrebujete, aby boli konkrétni ľudia pridelení na konkrétne činnosti. Preto je tu modul Aktivity, v ktorom môžu používatelia s rolou Plánovač plánovať prácu pre ostatných.
Sme tu pre vás
Môžeme vám pomôcť?
Naši experti zodpovedia otázky, ukážu vám Sloneek a pomôžu modernizovať vaše HR.
- Špičkový onboarding
- Predstavenie všetkých funkcionalít
- Prezentácia a ponuka vášmu HR na mieru
- Odpovieme na všetky otázky