Dochádzkový systém a záznamy času 📆
Viesť záznamy o pracovnom čase. Získajte prehľad o dochádzke, aby ste mohli robiť dôležité rozhodnutia a zvýšiť produktivitu svojich ľudí.
- 14 dní zadarmo
- Bez platobnej karty
Dochádzkový systém a evidencia času
Evidujte pracovný čas. Získajte prehľad o odpracovaných hodinách vašich ľudí, aby ste mohli robiť dôležité rozhodnutia a zlepšovať ich produktivitu. Presné mzdové podklady bez zbytočných otáznikov.
-
Zadávanie pracovnej dochádzky
-
Zobrazenie príchodov a odchodov v kalendári
-
Dochádzkový terminál s GPS geolokáciou
-
Kalendár dochádzky
Time Tracking a Timesheety
Digitálne výkazy času s prehľadnými timesheetmi poskytujú informácie o využití času zamestnancov, pomáhajú pri optimalizácii prideľovania zdrojov, stráženia rozpočtov na projektoch a zlepšovaní pracovnej produktivity.
-
Stopky aj ručné vytvorenie záznamu
-
Manažérsky prehľad hodín aj schvaľovanie výkazov
-
Hodinová nákladová a fakturačná sadzba
-
Kategorizácia práce na úrovni projekt/klient
-
Trackovanie v Jire
Pracovná doba
Evidujte u svojich zamestnancov dohodnuté pracovné úväzky. Získajte prehľad nad tým, kedy vaši ľudia pracujú a aký je ich mesačný pracovný fond.
-
Vytvorenie rôznych pracovných časov
-
Týždenný & ročný pracovný fond
-
Jednoduché zadávanie dát
-
Reporting aktívnej aj pasívnej dochádzky
Žiadosti, schvaľovanie evidencia absencií
Jednoduchá evidencia žiadostí čerpania absencie so schvaľovacím workflow, strážením zostatkov a pokročilým reportingom, zefektívňuje sledovanie a plánovanie dovolených zamestnancov a zaisťuje súlad s firemnými zásadami.
-
Prehľad zostatkov každého zamestnanca
-
Stráženie dostupného fondu absencií
-
Tímový kalendár
-
Schválenie jedným alebo viacerými nadriadenými
-
Mesačné prehľady e-mailom
-
Detail udalosti s chatom a prílohami
Reporting a podklady pre fakturáciu
Reporting vám pomôže rýchlo pripraviť podklady nielen pre mzdy a projekty aj bez ďalšieho manuálneho zásahu. Vlastná customizácia zostáv zaistí presné podklady pre rozhodovanie.
-
Prehľad príchodov a odchodov
-
Mesačný kalendár dochádzky
-
Porovnanie s fondom pracovnej doby
-
Plne customizovateľné reporty
-
Kontingenčné tabuľky a grafy
-
Export výkazov do xls. aj csv.
Time management v mobile
V mobile hravo vyriešite dochádzku, absencie i time tracking.
-
Vykazovanie práce
Spustenie a ukončenie výkazu práce.
-
Správa absencií
Žiadosti aj schvaľovanie absencií v telefóne.
-
Príchody a odchody
Zadávanie dochádzky jedným kliknutím.
-
Prehľady
Prehľad nad absenciami, dochádzkou aj výkazy.
Sme tu pre vás
Môžeme vám pomôcť?
Naši experti zodpovedia otázky, ukážu vám Sloneek a pomôžu modernizovať vaše HR.
- Špičkový onboarding
- Predstavenie všetkých funkcionalít
- Prezentácia a ponuka vášmu HR na mieru
- Odpovieme na všetky otázky
Zanechajte nám kontakt, ozveme sa vám.
Time management
Time management je kľúčom k efektívnemu využívaniu času, a to ako v pracovnom, tak aj v osobnom živote. Umožňuje sústrediť sa na dôležité úlohy, minimalizovať stres a dosiahnuť lepšie výsledky. Medzi najefektívnejšie techniky time managementu patrí stanovenie jasných cieľov a rozdelenie úloh na menšie časti. Svoju energiu aj čas ušetríte vďaka tvorbe plánu a automatizácii činností. Nástroje ako kalendáre, to-do zoznamy alebo aplikácie na správu času pomáhajú lepšie zorganizovať deň a udržiavať prehľad. Osobný time management zlepší aj pravidelné hodnotenie vlastného pokroku. Vďaka správne osvojenému time managementu budete svoj čas využívať efektívnejšie, budete menej v strese a ľahšie nájdete rovnováhu medzi prácou a osobným životom. Ak neviete, ako na time management, vyskúšajte rôzne techniky a aplikácie, ktoré vám pomôžu začať.