Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Balikobot
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Balikobot
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
Volvo
košik
Lindt
knigh frank
Balikobot
sky
čedok
Hyperia
Kontentino
Hyperia-1
kalendar-dochazky

Dochádzkový systém a evidencia  času

Evidujte pracovný čas. Získajte prehľad o odpracovaných hodinách vašich ľudí, aby ste mohli robiť dôležité rozhodnutia a zlepšovať ich produktivitu. Presné mzdové podklady bez zbytočných otáznikov.

  • Zadávanie pracovnej dochádzky
  • Zobrazenie príchodov a odchodov v kalendári
  • Dochádzkový terminál s GPS geolokáciou
  • Kalendár dochádzky
sledovani-casu

Time Tracking a Timesheety

Digitálne výkazy času s prehľadnými timesheetmi poskytujú informácie o využití času zamestnancov, pomáhajú pri optimalizácii prideľovania zdrojov, stráženia rozpočtov na projektoch a zlepšovaní pracovnej produktivity.

  • Stopky aj ručné vytvorenie záznamu
  • Manažérsky prehľad hodín aj schvaľovanie výkazov
  • Hodinová nákladová a fakturačná sadzba
  • Kategorizácia práce na úrovni projekt/klient
  • Trackovanie v Jire
pracovni-doba

Pracovná doba

Evidujte u svojich zamestnancov dohodnuté pracovné úväzky. Získajte prehľad nad tým, kedy vaši ľudia pracujú a aký je ich mesačný pracovný fond.

  • Vytvorenie rôznych pracovných časov
  • Týždenný & ročný pracovný fond
  • Jednoduché zadávanie dát
  • Reporting aktívnej aj pasívnej dochádzky
absence

Žiadosti, schvaľovanie  evidencia  absencií

Jednoduchá evidencia žiadostí čerpania absencie so schvaľovacím workflow, strážením zostatkov a pokročilým reportingom, zefektívňuje sledovanie a plánovanie dovolených zamestnancov a zaisťuje súlad s firemnými zásadami.

  • Prehľad zostatkov každého zamestnanca
  • Stráženie dostupného fondu absencií
  • Tímový kalendár
  • Schválenie jedným alebo viacerými nadriadenými
  • Mesačné prehľady e-mailom
  • Detail udalosti s chatom a prílohami
reporty

Reporting a podklady pre fakturáciu

Reporting vám pomôže rýchlo pripraviť podklady nielen pre mzdy a projekty aj bez ďalšieho manuálneho zásahu. Vlastná customizácia zostáv zaistí presné podklady pre rozhodovanie.

  • Prehľad príchodov a odchodov
  • Mesačný kalendár dochádzky
  • Porovnanie s fondom pracovnej doby
  • Plne customizovateľné reporty
  • Kontingenčné tabuľky a grafy
  • Export výkazov do xls. aj csv.
iPhone12Pro-6-1-810×784

Time management v mobile

V mobile hravo vyriešite dochádzku, absencie i time tracking.

  • Vykazovanie práce

    Spustenie a  ukončenie výkazu práce.

  • Správa absencií

    Žiadosti aj schvaľovanie absencií v telefóne.

  • Príchody a odchody

    Zadávanie dochádzky jedným kliknutím.

  • Prehľady

    Prehľad nad absenciami, dochádzkou aj výkazy.

Google Play App Store
Sme tu pre vás

Môžeme vám pomôcť?

Naši experti zodpovedia otázky, ukážu vám Sloneek a  pomôžu modernizovať vaše HR.

  • Špičkový onboarding
  • Predstavenie všetkých funkcionalít
  • Prezentácia a ponuka vášmu HR na mieru
  • Odpovieme na všetky otázky
Group 1469
image 70
image 69
image 55

Zanechajte nám kontakt, ozveme sa vám.

Time management

Time management je kľúčom k efektívnemu využívaniu času, a to ako v pracovnom, tak aj v osobnom živote. Umožňuje sústrediť sa na dôležité úlohy, minimalizovať stres a dosiahnuť lepšie výsledky. Medzi najefektívnejšie techniky time managementu patrí stanovenie jasných cieľov a rozdelenie úloh na menšie časti. Svoju energiu aj čas ušetríte vďaka tvorbe plánu a automatizácii činností. Nástroje ako kalendáre, to-do zoznamy alebo aplikácie na správu času pomáhajú lepšie zorganizovať deň a udržiavať prehľad. Osobný time management zlepší aj pravidelné hodnotenie vlastného pokroku. Vďaka správne osvojenému time managementu budete svoj čas využívať efektívnejšie, budete menej v strese a ľahšie nájdete rovnováhu medzi prácou a osobným životom. Ak neviete, ako na time management, vyskúšajte rôzne techniky a aplikácie, ktoré vám pomôžu začať.